Dobre słowo

Jeżeli ktoś zechce nas obdarzyć swoim dobrym słowem, opinią, patronatem lub inną formą wsparcia, to będziemy tym zaszczyceni i będziemy z dumą zamieszczali poniżej takie dobre wypowiedzi.

Z góry dziękujemy za każdą taką dobrą opinię, przesłaną na adres dobre.slowo@MatPret.pl.

Egzamin ósmoklasisty 2019.
Kształcenie umiejętności rozwiązywania zadań Konkursu Matematyczne Preteksty było najważniejszą częścią kursów Akademii Umiejętności Matematycznych, przygotowujących do matematycznej części Egzaminu ósmoklasisty.

Średnia liczba punktów wszystkich osób, które – oprócz dobrego przygotowania w szkole – uczestniczyły w tych kursach, to 80,(2)%.
(wg Centralnej Komisji Egzaminacyjnej, średnia liczba punktów uzyskanych w kwietniu 2019 r., w matematycznej części Egzaminu ósmoklasisty, przez wszystkich zdających w Polsce, to 45%.)

Wszyscy uczestnicy naszych kursów uplasowali się na najwyższym, dziewiątym poziomie w skali staninowej wyników ogólnopolskich.

Akademia Umiejętności Matematycznych,
Wałbrzych – Wrocław,
AUM.edu.pl,
21 czerwca 2019 r.


Bardzo fajny konkurs. Bardzo ciekawy.
Inny niż wszystkie pozostałe konkursy.

Małgorzata, dwukrotny uczestnik,
gimnazjalistka,
Gimnazjum Akademickie Politechniki Wrocławskiej,
24 marca 2018 r.


Witam serdecznie i bardzo dziękuję za nagrody i dyplomy dla uczestników i zwycięzców konkursu. Życzę sił w podejmowaniu dobrych inicjatyw.
Dzieci bardzo zadowolone z nagród i już zgłaszają chęci do udziału w przyszłym roku szkolnym.

Z darem modlitwy s. Janina SchP,
nauczyciel matematyki,
Szkoła Podstawowa im. Pauli Montal Sióstr Pijarek w Rzeszowie,
28 kwietnia 2017 r.


Świeżynka. Twoja świeżynka się przyda. Tchnie nowością, świeżym pomysłem, czymś innym, życiowym.

Anna Butryn,
nauczyciel matematyki,
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przyszpitalnymi nr 9 w Słupsku,
5 lutego 2014 r.

Marku! Wymyśliłeś wspaniały konkurs! Bardzo mi się podoba w nim właściwie wszystko: idea czytania ze zrozumieniem prostych tekstów o zwykłej sytuacji i budowania wokół niej zadań (niech żyją matematyczne preteksty!), to, że konkurs jest dla każdego, to że powtórka może być zabawą, zadania są bardzo oryginalne, nietypowe, wymagające ruszenia mózgiem.

Bardzo podoba mi się przyjazny ton, który bije z regulaminu. Szczególnie podobają mi się punkty 7.6 i 3.1.

Tekst o śniadanku: fajny, realny, dowcipny.
Zadania różnorodne, ciekawe, i powtórkowe, i odkrywcze. A przy tym wciąż wzbudzają przyjazny uśmiech.

Twój nowy konkurs oglądałam dopiero wczoraj i dość uważnie przeanalizowaliśmy początkowe 40 zadań.
Dziś od razu zgłaszam szkołę.

Alina Świątkowska,
nauczyciel matematyki,
Szkoła Podstawowa nr 1 we Wrocławiu,
14 lutego 2014 r.


Gratuluję pytań i takich pomysłów. Fajny konkurs, no i kilka godzin spędzonych z synem 🙂
Pozdrawiam,
Seweryn (…)

tata jednego z uczestników,
8 marca 2019 r.


Uczniowie biorący udział w Ogólnopolskim Konkursie ,,Matematyczne Preteksty” wraz z nauczycielkami matematyki pragną serdecznie podziękować za piękne dyplomy i nagrody.
Konkurs wszystkim się podobał. Chociaż zadania nie łatwe, to budziły ciekawość.

Janina Ceterowska,
nauczyciel matematyki,
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stanisława Staszica w Końskich,
6 lipca 2015 r.


Bardzo dziękuję za ciekawy konkurs.

Katarzyna Stachnik,
nauczyciel matematyki,
Szkoła Podstawowa nr 32 w Krakowie,
kwiecień 2015 r.